Foreldre, elever, lærere og menighetsmedlemmer har alle stilt opp på en felles dugnad for å gi jenter og barn med funksjonsnedsettelser i Niger en sjanse til å få seg utdannelse og håp om en bedre fremtid.

I uke 36 har skolefamilien ved Møllebakken skole fokus på å hjelpe andre. Vi er stolte av å kunne representere ADRA-Norge, en av landets mest kostnadseffektive utviklings- og nødhjelpsorganisasjoner! To dager denne uken samlet vi inn penger på bøsse og Vipps. Vi fikk stå utenfor flere av byens Rema 1000 butikker og mange hjalp til med å kjøre elever ut i boligområder der de kunne gå fra dør til dør, etter at de hadde fått middag på skolen. Vi avsluttet det hele med et to timer langt sponsorløp. Solen skinte og det ble etter hvert ganske varmt å løpe. Sponsorgavene fra Hansa, Rema 1000 i Eidsvåg og Kiwi Godvik kom godt med for å gi oss energi og slukke tørsten. Så langt har vår lille skole, med 73 elever fra 1.-10.klasse og deres støtteapparat , klart å samle inn 275.511,- GRATULERER!! Takk til alle som har vært med å støtte! Vi kunne ikke klart det uten dere!!